Mamma <3 Dotter

Japp fredag och idag är Tuwis ledig från dagis och vi ska ha en mysig mamma och dotter dag... Vi har precis ätit lite frukost och bäddat rent i hennes säng.. Och hon hjälper verkligen till.. Nu ska vi bädda min och Mogges säng..
Sen vet ja inte riktigt vad vi ska göra kanske klä på oss och gå ut en sväng fram till lunch för sen ska vi äta och Tuwis ska sova efter det så det blir en promenix upp till centrum för att köpa jäst för ja/vi ska baka lite mer bullar och lite muffins.. till helgen..

Japp sista dagen som 23 åring... Usch...Ja vill inte bli äldre ja gillar min ålder nu kan stanna här ett par år.. Tiden går så fort... Usch.. Men det som känns skönt är att jag vet vad ja vill med mitt liv och ja och Mogge har en planering för hur vi vill att våra liv ska utformas som 5 år framöver.. Detta med ett syskon till Tuwis, med jobb och boende.. Allt har vi klart för oss hur vi vill göra och ha.. Med rimliga mål.. Och det känns skönt.. Att jag har honom, att båda två ser en framtid många många år frammåt.. Helt underbart...

JAG ÄLSKAR MIN FINA DOTTER OCH MIN FINA MAN...
NI ÄR MITT ALLT,
VAD SKULLE JAG GÖRA UTAN ER?


Näää tiden vid datorn är slut ska umgås med snuttan nu..

Ha en toppen fredag.. Ikväll ska vi få främmande som ska mysa med oss framför IDOL...

Pöss på er

Dalhalla Sommaren 2009

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0