Sweet Dreams

japp klockan närmar sig 22.00.. Inte mycket men man är liten sliten...

Eftermiddagen har vart lugn och skön, middag bus och lite film tittning.. Tuwa har vart såå trött idag, så hon har inte velt göra så mycket.. Och det har passat mig me, för smärtorna i bröstet har ju inte släppt tyvärr.. Fortfarande lugnt att andas och sticker... Det är jobbigt,, Ja bli anfådd och orkes lös av detta.. Men nu har ja haft det i 4 dagar och hoppas det släpper snart.. Peppar Peppar..

Imorrn ska Tuwis till dagis mellan 9-13 och ja ska passa på att plugga för fullt.. Mogge ska förhöra mig imorrn kväll.. Se hur det går.. :)

Imorrn ska vi även storhandla, skoj eller inte men behövligt kan ja lova.. :) Det ekar i kylskåpet..

Nää ska kolla klart på grannfejden sedan natt för mig

Så sov gott och dröm sött

http://c.editingmyspace.com/files/en/good.night/good_night_005.gif

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0