Brudskor

Ja går va vi på skänningemarken, jag, fia, Mamma, petra och Robin.. :D Jag övningskörde dit och självklart gick det galant!!! :D Bara lite själInte där ute ivsäker!! Hahaha
Det va massa folk, och jag hittade inget speciellt, jag blv avmålad av en farbror, ett sådant porträtt där man har stort huvud och liten kropp, ni vet vad ja menar va ? Hahah Den vart klockren.. Hahah!!
Petra blev avmålad me.. Mamma va den som shoppade mest tror ja..Mamma köpte en t-shirt till Tuwis och Charlie, Tuwis fick en med självaste Hello Kitty på såklart och så fick dom oxå märken att sätta på deras flippflopp, och så köpte Robin ett märke till Charlie o Tuwis och självklart Manchester United.... Hahah Så det är bara att sätta på.. :D

Vi va hemma vid 23.00 ca ja somnade ganska omgående när ja kom hem.. Mogge o Tuwis va ju hemma så Tuwis sov när vi kom hem!!

Inatt har ju mamma sovit här, Tuwis är så glad att få umgås me henne.. Igår hade dom vart och plockat blåbär och hallon.. Det gillade hon! Och sedan så grillade vi innan vi åkte te skänninge.. Mumma.. :D

Idag på em så åkte vi till Mantorp en sväng bara för att inte va hemma, jag hittade mina brudskor inne på Kalle P sko.. Dom bara stod där framför mig sååå fina.. ja föll direkt.. Exakt sådana som ja hade föresällt mig..:DSå ja köpte dom, ett par vita vagabond skor blev det men låg klack så Mogge är fortfarande lite längre än mig.. :D

Va även inte på outleten och Mogge hittade ett par Jeans skit snygga som det va rea på... Och vilken tur har vi då som hittade både ett par skor och ett par jeans i rätt stl.. Det är ju inte ofta.. inte där ute iaf..
Och nu har vi precis tittat på filmen Prinsessan och grodan, bara 5-6 gången på 2 dagar.. Hon har börjat gilla den filmen mer o mer...
Snart sängen för henne, och så vi kan kolla på lite vuxen tv, om man säger så... :D
Imorrn jobb igen, sedan ska ja träffa Milla som kommer från sthlm och vi ska ta ett glas vin ute på stan, trevligt!!!

Ha en bra kväll..

Pöss på er

http://annikaknober.blogg.se/images/2010/prinsessan_75055726.jpg

 

http://www.seeklogo.com/images/V/VAGABOND-logo-72476506CF-seeklogo.com.gif

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack så mycket gumman!



Usch, det är verkligen apdyrt att ha festen på Bjärka-Säby slott... Typ 17.000 och då är inte ens maten inräknad :-S



Vem ska sy upp din klänning då?



Kram

2010-08-06 @ 01:47:33
URL: http://fru-jensen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0