Eclipse

Måndag idag, veckan börjar om igen.. helgerna bara rusar förbi.. Man hinner ju inte me.. Tyärr.. Men det är bara att vänja sig.. För i framtiden kommer det se precis likadant ut.. Ja låter lite bitter nu märker ja.. men så här kommer ju det se ut.. Man är ledig 4-5 veckor på sommaren kanske en vecka under jul om man har tur.. Annars ledig helger.. Eller inte ja kanske om ja forsätter inom vården.. Nää usch vad negativ ja låter.. hahaha Kanske för att huvudet är som et tuggummi..

Natten har vart lite halv jobbigt, me min huvudvärk och Tuwis vaknade och va helt hysterisk... Lille snuttan.. Helt okontakt bar, mogge fick inte röra henne,, Bara mamma idessa lägen.. Så ja satt inne på hennes rum med henne i famnen i ca 40 min och försökte få henne lugn.. Det gick tillslut.. Det gör verkligen såå himla ont i hjärtat när hon blir sådan.. Hon bara gråter och gråter, och är hysterisk.. Men ja tror hon drömde me för hon va inte kontakt bar.. Så fort ja fick kontakt med henne så slutade det och hon bara kramade mig.. Mammas prinsessa.. Tror att det kanske är mycket drömmar, tankar i utvecklingen just nu.. Hon har vaknat flera kvällar och drömt .. Mycket intryck, dagis har börjat igen och ja kanske lite växt värk.. Hon har ju verkligen skjutit iväg på längden.. Och vad ja hört så gör det ont..Mammas & Pappas allt.. Våran lilla finaste tjeja!! Kärleken till ens barn går inte att beskriva, den är så otrolig stark, man gör vad som helst för ens barn.. Och ja tror inte att man förstår det förens man har fått egna, tyvärr!!!
Ja gjorde inte det iaf, kan ja erkänna!!

Tuwis i idag på dagis, skönt för henne att träffa dom andra barnen, jag har legat halva dagen för försökt kurera mig, huvudvärken är värst.. Lite lika snorig längre, eller inget snor alls.. Skönt.. Så jag har vart i andra lgh och duschat och sedan åkte vi hem igen.. mogge är ju på jobbet på kurs igen.. Ja ska hämta min prinsessa nu..Ska bli mysigt och ha henne hos mig egen efter några timmar..

Idag kom löparna till bröllops dukningen, shit vad fina dom va..:D Detta kommer verkligen bli hur bra som helst. har även beställt diamant konfetti som ska va dekoration på borden.. Hihih Enkelt och snyggt... Shit vad ja längtar.. Imorrn tisdag ska vi förhoppningsvis fixa min klänning samt Annies.. hoppas Fia jobbar.. :D
Mogge o ja har ju även tänkt om att han ska ha en grå kostym på sig ist för en svart.. För bröllopet kommer ju gå i rosa och grått/silver.. Men vi får se.. Men troligen kommer det bli så.. :D Fint va!!
Och så är det klart att min älskade kusse Amelia ska sminka oss hon är ju stylist.. :D Och min syster fixar hår.. :D Vilka brudar det kommer bli av oss annie.. :D Och så kommer min bästa finaste vänn som alltid finns där för mig stå vid min sida och va sååå himla vacker.. Och min snygga blivande man tätt intill mig.. Shit vad ja längtar tårarna kommer redan nu när ja bara tänker på det.. :D  Jag är sååå LYCKLIG..

hihih

Ps: såg Twilight Eclipse igår, den va snuskigt bra.. se den... Älskar alla tre filmer.. :D Måste komma en till...

Ha en bra dag.. :D

pöss

http://www.seyoh.com/wp-content/uploads/2010/07/twilight-eclipse.jpg

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0