Hemma dag!

Ja idag har det vart en riktigt hemma dag, vi har verkligen inte gjort nått förutom, bus, mys och massa lek.. Inte ens tv:n har vart på förrens klockan slog 17.00..

Skulle kört idag men körskolan ringde imorse och ändrade tiden så mjukisbyxorna har vart å hela dagen.. Skönt!!
Nackdelen med dessa dagar är att man nu har massa spring i benen och är lite rastlös.. Men men snart sova och det behövs kan ja lova..

Imorrn är det den 17 December dagen man har väntat på i 1,5 år, Jag tar EXAMEN, vet ni hur skönt det känns att säga så.. Nu har även JAG en bra utbildning...:D Det har vart hårt slit, mycket plugg, långa nätter men det har vart värt det. för det är inom vården jag vill jobba.. Jag har hittat rätt!!! Jippi.. Och så imorrn blir ja avtackad i skolan och får broschen och betäckningen undersköterska och betygen på topp...:D Jippi...!!
Lördag ska vi ut med klassen och äta och partya och fira att vi är klara USKOR!!!!!!!!

nehe, då så slappa lite innan sängen så man är fräsch tills imorrn..

Ha en bra kväll...

Pöss på er


http://www.everand.se/shop/250/art50/13418/13418-origpic-63be20.jpg

Min brosch..:D


http://www.gsnetwork.co.nz/files/images/champange%20-%20stock.jpg

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhhh grattis grattis grattis kram från oss

2010-12-17 @ 11:11:31
URL: http://nyllat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0