Ingen feber iaf

Ja jag har bestämmt mig jag åker och jobbar, har ont i kroppen och känner mig hängig men febern har inte kommit tillbaka iaf.. Iof så har ja tagit panodil för att hålla den ner.. Men det känns verkligen som att det är nått stort på G i kroppen.. mindre skoj kan ja lova.. kommer säger när ja fyller... Då blir ja ledsen!!

Tar bussen nu: 13.00 får se om ja klarar hela kvällen annars så får ja ju åka hem..

Fick iaf klart uppgiften så nu är den inne hoppas bara på att betyget blir bra me.. :S Alltid lika nervöst!!

Pöss på er

http://1.bp.blogspot.com/_Fxp4QLdk8f4/SwqKYUuf6TI/AAAAAAAABDc/fcdFjdwsx0k/s1600/sjuk.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0