Gråt

Ja hann inte skriva så mycket i förra inlägget..
När jag lämnade Tuwis i morse på dagis så vart det sååå enormt jobbigt.. Hon bara klängde i mitt ben, vile inte släppa.. Hon började redan gråta när ja satte mig på huk till henne.. Jag fick bära upp henne och säga att jag älskar henne och hämtar henne i em.. Pussade och kramade henne sen fick dagis personalen slita bort henne från min kropp.. Hon bra skrek och va såå ledsen... Det va verkligen krokodiltårar.. :( Det va så hemsk jobbigt.. Ja hatar verklign dessa dagar när det blir så.. Och på vägen hem gråter ja och ringer Mogge.. Det gör så fruktansvärt ont i mamma hjärtat när ja ska gå ifrån henne när hon gråter och ropar på mig.. Men så samtidigt så vet ja att så fort ja har gått så är det bra.. Men den/dom stegen när man ska vända sitt barn ryggen är jobbigt.. usch!!!

http://ialwayssurrender.blogg.se/images/2010/ledsen1_102776384.jpg



Och när ja kom hem så ringde ja till dagis som vanligt och hörde och det hade gått över ganska snabbt, och det är skönt att veta!! Mammas prinsessa!!

Nu har vi ätit middag, vi har damsugat och skurat, ja har gjort ordning tuwis för sängen, bakat kladdkaka och nu ska vi slappa... Till tv:n.. Tuwis somna utan protester, iof så brukar det inte va protester längre.. Hon e såååå duktig.. Man bli så enormt stolt som förälder...

Imorrn skola igen, arbetsmiljö och säker het,,, bläää säger ja.. ingen rolig kurs kan ja lova men ack ett måste.. Sedan kl: 12 så ska ja göra naglar.. jippi.. Längtar.. Ska bli helt underbart.. Gamla vanligt fia.. :D
Och efter det hem och göra iordning inför inredningspartyt kl: 18.00... Är så tråkigt många har hoppat av idag.. :( Inget skoj men hoppas några kommer iaf..

Näähe.. ska mysa med min blivande..

Kommer en bild på mina favvorit brudbuketter:

 



Kommentarer
Postat av: Jessica G

jadu, dagislämnande är inget skoj.. förstår dig, jag hade samma med Alicia :-(

2010-09-02 @ 22:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0