Uppdatering vad är det? *ler*

ja, jag vet inte vad som har hänt med mig, har inte kännt att jag har så mycket eller något att skriva här..Det har varken hänt mycket eller nått sådant..

Veckan har inte vart stressig, utan vi har tagit det som det kommer,, Igår va vi i stan en sväng ja o tuttis..
Skulle byta en sak till underkläderna som ja ska ha på bröllopet.. Så nu är både mina o Mogges underkläder helt klara till bröllopet.. :D Skönt!
Sedan va vi inne på H&M me och tuwis hittade en solhatt som hon bara älskar, så köpte den, ett par sandaler samt en hello Kitty flaska till dagis som hon kan ha vatten i när dom är ute o leker när det nu börjar bli sommar.. :D
Letade oxå efter cerise.a hårspännen till Tuwis som hon ska ha på bröllopet, men det är svårare sagt än gjort.. hmm tips någon?
Sedan så vart det att gå upp till favvis faste och philip.. Mys.. Tuwis o Philip leker så bra ihop och får skratt anfall hela tiden.. Så söta!!!

Mogge kom och hämtade oss då hade Holm vart förbi hans jobb med ett test på våra festhäften till bröllopsmiddagen, dom är toppen bra.. Lite skjutsering så blir det toppen, är ju så kräsen ja.. inte bra.. :)
Då efter Mogge hämtade oss så åkte vi ner till en butik som graverar glas, med 2 champangeglas som ska graveras inför brudskålen.. Ett glas till mig o ett till min blivande vackra man.. :D
Kommer bli toppen bra..

Idag, fredag, så gifter sig ju Englans prins sig, missade allt.. Tyvärr.. men såg bilder och tycker inte att hennes klänning va vacker.. men men..
Fm har gått åt till att städa här hemma sedan massa bus ute på gårn med gårds barnen.. :D Och sedan lunch utomhus, och då kom Mogge hem för dagen.. Så vi packade in oss i bilen och sedan iväg och lämna provet på festhäftet så nu ska det tryckas i nästa vecka sedan e det oxå klart..
Efter det vart det en sväng till Mantorp och City gross.. Och då ringde Pappa o bjöd ut oss på en kopp kaffe.. :D gott..

Och nu sitter vi här hemma och mätta o belåtna på tacos och ser på så ska det låta.. :D och fredags myset har börjat..

Imorgon är det Valbord, Tuwis ska me Pappa & Gun och se på Pippi på Is.. Sedan bär det av till ljungsbro och våra bästa på valborgs firande.. Mys..

Nehe, ska va lite social.. Ha en bra fredag.. :D

http://magiarkivet.se/wp-content/uploads/2011/01/Pippi-p%C3%A5-is.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0