Första inskolnings dagen gjort!

Jaha, då är ja precis hemkommen efter ett arbetspass på US.. Första inskolningsdagen gjord.. och det känndes verkligen otroligt skoj att komma tillbaka.. och träffa dom som arbetar kvar sedan sist.. Även att det inte va så länge sedan ja va där så är det massa saker man har glömt. så man känner sig VERKLIGEN som ny på jobbet!!
Men verkligen skönt och få dessa introdagar, super viktigt!! Så känner ja iaf.. Det vart en lagom lugn o bra dag på arbetet!

På fm innan jobbet så vart det slappa hemma med min fina familj.. Inte göra så mycket för att samla kraft för arbetspasset! Tuwis är idag ledig , skönt för henne!

Imorrn återgår jag till US, kl: 7 börjar ja, och eftermiddagen ska vi bara slappa som vanligt! Skönt!

Inte så roligt inlägg detta men men.. bättre än inget eller hur?

Pöss på er

http://www.everand.se/shop/250/art50/13418/13418-origpic-63be20.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0