Bara invänta lillasyster..

Igår eftermiddag så åkte vi till Norrköping och babyproffsen för att hämta hem bebis vagnen.. Åå vad vi är nöjda med den:)
Den är så himla fin både liggdel och sittdel...
Tuwis tyckte att den va så fin..

Fick även än liten överraskning när vi kom dit som hängde på vagnen..:) något som jag blev så glad för..
Ett kort där det stod att babyproffsen var glad att ha mig som kund och tackade mig för mina fina ord jag sagt om dom. Och fick jag en gåva ett present kort som tack!
Det kallar jag för att uppskatta sina kunder!
Har alltid sagt att dom är dom bästa och kommer fortsätta säga det bättre service kan man inte få!

När vi kom hem så ville tuwis köra vagnen och självklart fick hon det och va stolt hon va:) hon tyckte det va jätte mysigt! :) stora tjejen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0