Söndag

Imorse fick vi sovmorgon, det var jag som vaknade först kl.9.00, låg och små slumra fram till 9.30 då tuwis slog upp sina fina blå och straxt efter mannen min... Tuwis gick upp och kolla på bomba efter en kortis med mys medans jag och Mogge låg kvar och mös en stund, underbart!
Blev själv fallet både en sen och lång frulle...

Fm bestod utav bus, mys, plock , fix innan lunchen.. Efter lunch åkte tuwis en sväng till Ekängen och jag och Mogge tog ett varv i dom nya butikerna i tornby.. XXL och Elgiganten .. Efter det blev det även en sväng till Norrköping för att hämta skötväskan till vagnen som inte hade kommit när vi hämtade vagnen..
Lika nöjda med den som resten sv vagnen...

Ikväll blev det tacos till middag, och sedan blev det soffan för hela slanten,..

Imorgon måndag igen och sista veckan som gravid:) idag (söndag) 9 dagar kvar till BF och igångsättning...
Sista dagarna har jag verkligen mer och mer funderat på förlossningen,nervöst och spännande!
Vi längtar nått enormt efter att möta våran dotter och lillasyster!
Tuwis börjar bli otålig. Tror inte att hon kommer komma ut... Skruttan!

Nehe nu börjar filmen på 4:an igen...

Hoppas eran helg har vart toppen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0