Brrr

Usch höst lr vinter:(

Igår måndag, mys dag blev det :)
Tuwis, jag och Mogge var på eran medans Tyra fick latja hos mormor ❤
Efter det begav dig Tyra o Mogge hemåt och jag, mamma/mormor och Tuwis tog en sväng till ikano. Jag handlade lite på Ikea, mormor köpte presenter till Tyra som blir 1 år om en vecka :( och även stora syster fick saker av mormor tre par vantar, halsband o tofsar:) tack snälla ❤
Efter det åkte vi hem till oss och kolla lite tv, mormor me :) mysigt! Tack för en mysig dag mamma/mormor

Idag är vi rätt utvilade då Tyra sovit hela natten vakna 7.15:)
Duktig tjej:)
Tuwis har idag vart på förskolan och under tiden har jag bakat inför Tyras 1års kalas :) mumma!
Mogge kom hem lagom tills jag skulle hämta tuwa på förskolan så han följde me och efter det gick vi hem och åt mellis och fika på altan i solen, underbart:)

Idag fick även Tuwis ett nytt fleece fodrar regnställ, hennes började bli för litet, tyvärr så bäst att köpa nytt innan allt tar slut!

Nu sover båda barnen efter ett bad tillsammans och vi slappar i soffan :)

Ska fortsätta med det, ha en toppen kväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0