Höst

Igår va det hemma dag för Tuwis, blev stan en sväng på fm för att utföra lite ärenden sedan hem och Mogge kom hem straxt innan 16 så då passade vi på att gå hela familjen till lekparken och busa, vädret var fantastiskt och ungarna var glada så en perfekt tid att busa❤ mysigt när hela familjen kan knalla iväg så där och man ser hur mycket barnen uppskattar det :)
Sedan hem och göra lite käk för sedan slapp i soffan innan sängen:)


Idag är det dagis tid för Tuwis, började med skogen imorse:) ska hämta henne vid 14 för att kanske ta me mellis och bus i lekparken :) det är mysigt bäst att passa på när det är sådana underbara höst dagar!

Idag oxå plinga det på dörren straxt innan vi skulle till dagis och det kortvåg paket, ett till tuwa och ett ill Tyra från min fina farmor och farfar ❤
Två jätte fina vinter jackor till tjejerna ❤ tack snälla ni❤❤

Nu ska här städas lite medans Tyra sover:)

Ha en toppen torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0