Söndag

Igår var vi hos pappa och Gun, fick god god mat och sedan kladdkaka i efter rätt riktigt gott :) Mogge drack öl så blev inget vin till mig men men så e det..
Vi kolla på så mycket bättre, älskar det programmet och gårdagens premiären Agnes är ju grym alltså men tyckte även Ken gjorde det bra :) set fram emot bästa lördag :)

Vi fick med oss ett barn hem det andra stannade kvar o sov där.. Tyra somnade så va bara att lägga henne l sängen när vi kom hem :) och sedan sov hon hela natten, första natten på fem dagarna:)
När vi kom hem skulle Mogge se på UFC, roligt värre och då knallade ja bort till våra nya grannar o tog ett glas vin o kolla där dom pysslade iordning efter flytten :)

Dagen annars har vi städat o städat och sedan åkte jag i handla lite o sedan kom stora sessan hem o sedan kom Petra o hennes ny kille hit o fira Tyra . ( dom va ej me på kalaset) Tyra fick en jätte personlig o gin body. OM hon kommer använda den kommer det ca på speciella dagar kanske på årsdagenxzz bild kommer vid ett senare tillfälle..:)

Nu ligger båda barnen, Tuwis kollar film på paddan i sängen o tyris sover hoppas hon sover lika bra som natten som va, håll tummarna!

Nehe ska kolla film nu

Hoppas ni haft en bra helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0