Tjej kväll

Dagen måndag, vilken dag...
Imorse tog jag, Fia o mina barn en promenad när tyris skulle sova... Mycket skönt o trevligt.

Efter det blev det ett stopp hos Fia där Tuwis pyssla o vi snacka skit medans tyris sov på altan...
Sedan hem och Tuwis fortsätter att vara ute o leka med grann tjejerna o ja o tyris lekte inne...

Kl 17 kom en tjej från Mary-Kay som skull visa oss lite och så kom mina fina tjejer.... Härligt o ha kompisar hemma o bara njuta:) älskar er tjejer❤
När dom kom så fick jag en present av Mia:) blev helt rörd och det var en så himla fin tavla som gick rakt in i hjärtat❤ tack älskade vänn... Vi ses allt för sällan saknar dig så enormt❤
Tiden dom var här var mycket trevligt, mycket skratt o skoj o prat helt underbart!

Nu sover Tyra, Tuwis kollar film o ja har nu landat i soffan:)
Denna vecka är ju Tuwis hemma då det är höst lov ... Se vad vi hittar på :) hojta till om det är någon som vill hitta på nått!!

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0