Tyra 1 år

Vad är det för en dag, vad är det för en dag?
Jo det är ju Tyras 1 års dag, Hurra Hurra Hurra ❤

Redan 1 år, eller inte riktigt ännu 13.47 föddes hon en tisdag i oktober

Ditt första levnadstår har verkligen inte vart ett lätt, vi har prövats om och om igen!
Du har kämpat och kämpat och verkligen bevisat att mirakel sker! Du är ett mirakel !!
Vi beundrar din styrka varje dag, ingen är lika stark som du vår krigare ..Det är du och pippi som är världens starkaste 


Vi älskar dig mer än ord kan skriva, vi kommer alltid finnas vid din sida vad som än händer, dag som natt❤

Stort grattis till dig våran älskade lillasyster Tyris på din första födelsedag

 

Många Pussar & Kramar 

Mamma, pappa &

Storasyster Tuwa 

Bild från Linköpingsposten v. 41 då tyris är med på två bilder <3 
 


Kommentarer
Postat av: Felicia -asslatjejerna

Härliga bilder!

Svar: Tack:..:D
Sofia

2013-10-09 @ 09:36:22
URL: http://asslatjejerna.se
Postat av: Malin

Hej Sofia!
Känner dig inte men bor också i Linköping och har via andra bloggar och Facebook hittat hit.
Jag vill bara skriva några rader och ge er alla styrka och välgång.
Jag beundrar er något så oerhört, ni har gått/går igenom så mycket tufft och orättvist, jag blir så berörd.
Har själv barn och förstår att det är fruktansvärt jobbigt! Men ni är så otroligt starka allihop, inte minst Tyra! Det är en så härlig känsla i hela din blogg, så mycket kärlek och styrka, trots er tuffa situation.
Ni tar verkligen vara på nuet, vilket vi alla borde göra och inse att livet är värdefullt och skört!
Oj det blev visst en lång roman;) men jag vill att du ska veta att du och din familj är fantastiska!
All styrka och lycka till er!

Svar: Hej Malin.. Blir så rörd av dn kommentar, den tog hjärtat..Tack snälla för dessa fina ord och det ger mig mer ork och styrka att fortsätta..
Vi tar en dag i taget men som du skriver så har vi tyvärr fått gått i genom det värsta för att man verkligen sa lära sig att ta vara på nuet och leva här och nu.. Man gör inte det innan det värsta händer känns det som..

Hoppas du fortsätter att läsa och följa oss..

Tack snälla för din kommentar..:D

Kramar
Sofia

2013-10-10 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0