Kvällen är här snart...

Som jag väntar att klockan ska gå, nu är det bara kläder som ska på och o smycken.. Naglarna är lackade och snygga..:)

Blir upphämtad av Annie och hennes far vid 17,45 drar sedan inåt stan och sedan mot förfest.. När ska ja möta upp tjejerna som väntar kl 19,00.
Vi blir nog ca 8-10 st tjejer, så himla roligt.. och alla känner inte varann så det kommer bli super skoj!
Efter några goda drinkar och snacka på förfest kör vi Harrys kan ja tänka mig.. Ett glatt tjejhäng på harrys kan det bli bättre..:D

Kommer bli en sådan rolig och underbar tjej kväll, ser verkligen fram emot det.. nu får gärna klockan bli 17,15 så ja kan länga på mig fest kläderna och göra det allra sista.. :D

Hoppas ni alla får en bra fredag, lika bra som jag.. :D

Klackarna i tacket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0