Ledig fredag

Ögonen ville inte öppnas imorse när klockan ringde, mogge hade redan åkt iväg till jobbet och Tuwis låg bredvid mig och sov så gott och likaså Tyra <3 vi snoza 10 min sedan väcka mina hjärtan för att knalla mot skolan med Tuwa.. 
Och lika som andra dagar så hittar hon kompisar omg. Och det känns så skönt och verkligen gillar att vara där:) skön känsla som mamma när man verkligen vet att ens barn älskar att vara på skola/Fritids :( 

Ledig idag och planen var att bara skapa, busa o mysa en lång frukost blev det och massa skratt som vanligt när msn äter med Tyra , hon är bara så charmig.. Kl 10 började det klia i fingrar o kroppen och jag började bli rastlös så Tyra o ja bytte gardiner, tvätta, hände in och sortera tvätt, bäddade rent i sängarna innan lunch och sov tajm för Tyra och när hon somna så putsa ja fönster o speglar :) så ledigt hur är det? Svårt att slappna av o koppla av :/ 

Hämtade Tuwis kl 13 hem och käka lite mellis som idag bestod utav chokladpudding o grädde något båda tjejerna uppskattade :) 




Nu i em/kväll kom mamma o Leffan på en kopp kaffe och med en present till mogge som fyllde igår! Ett jätte fint  bonsaiträd son ny står fint på skänken i matrummet :)) tack :)

Nu är ljus tända en film är på, tyra sover , Tuwis ligger i kikar på film så mysa nu med mannen <3 

Ha en mysig fredags kväll alla 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0