Natten på US

Nu är jag på väg mot ett natt pass på jobbet :) 

Dagen har jag spenderat på förskolan med hela familjen ! 

Idag har Arbetsteraphuten vart på förskolan och kollat in lite praktiska saker:) nu väntar vi på Mia (sjukgymnasten) som ska komma tillbaka från semestern och då blir det fart på det :) 
Men Arbetsteraphuten sa och tyckte att Tyra hade utvecklats massor sedan för sommaren och hon ser inget jätte "avvikande" i Tyras motorik, något som gjorde mig överlycklig att höra:)) 

Annars går inskolningen bra:) Tyra är ju så van att träffa nya människor så trodde inget annat:) världens duktigaste tjej :) <3

Imorgon ska mogge lämna Tyra på förskolan se hur det går, är glad att jag inte lämnar <3 mammas skrutta...


Igår var vi även i förskoleklassen och träffa Tyras fröken, lite inskolnings samtal och Tuwa är ännu mer spänd och nervös:) våran stora stora tjej<3 
Vart har tiden tagit vägen ? 

Nehe lite kaffe sedan stämpla in för denna natt :) 


Sov gott alla 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0