Ledig måndag

Idag kom min lediga dag, men dova ska man inte göra! 07.16 slog båda två kidsen upp dom blå (kunde ju få sova till klockan ringde iaf 15 min senare) men men Tuwis fick direkt in till Tyra och sedan va det ljuvastämma på övervåningen ! 

Upp och göra frulle o i ordning oss för att lämna Tuwis o skolan! 
Tyris och jag gick hemmåt och jag åt frulle o likaså Tyra igen (finns ingen botten i den lilla sötnosen) 
Fm innebar lite små plock hemma och massa mys o bus med Tyra! 
Det är så kul o leka med Tyra nu på golvet då hon är så himla mycket mer rörlig och man ser glädjen i henne ❤️
Hon är så nära på krypa.. 

Vi hämtade Tuwis på skolan i eftermiddags men såg inte mycket av henne hemma då det omg plinga på dörren och hon flög ut o lekte! 

Imorgon är mogge ledig på fm då vi ska till dagis och logoped ska komma och vi ska lära oss tecken ! Då vi nu ska börja använda tecken som stöd till Tyra! Spännande, mycket träning men oxå mycket nyttigt för Tyra ❤️
Återkommer imorgon om mer info :) 

Nu återgå till revenge o mys med mannen 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0