Lyckliga jag

I förrgår kom chefen till mig och berättade att jag är från och med den 1/12 fast anställd på förlossningen!
Helt otroligt, jag blev så lycklig så jag började gråta :) 
Är så otroligt tacksam och lycklig detta känns verkligen som att en sten har lättat:) 
Jag har verkligen hittat "hem" och jag älskar mitt jobb sp enormt mycket så ingen är lyckligare än jag;)))

Tack alla ni som har grattat mig betyder massa och har fått så enormt mycket fina ord från många som värmer enormt mycket ❤️Tack! 

Idag har jag jobbat och det har vart rätt lugnt på jobbet så har hunnit med att till o me kolla på alla adventsljusstakar:) snart är det ju advent, blandade känslor kan ja lova!! Men men måste göra det bästa av denna tid ändå:) 

Tuwis o mogge kom precis hem ifrån ridskola och det hade gått bra idag me :) hon är ju bara så grym lilla skruttan! Under tiden dom vart där så har jag o Tyris bara myst och busat här hemma :)

Imorgon studiedag på skolan ochjag ledig så det blir hemma dag lite pyssel kanske innan vi ska möta mogge i Tornby vid 16.00!
Fredags mys hemma denna vecka och ja ska njuta av familje mys för på lördag är det dax för jobb igen! Femte helgen på raken sedan är jag ledig tre helger :)) men lugn o ro vad är det ? Alla tre helger är full proppade med saker ! 

Nehe natta Tuwis då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0