Perfekt fredag

Idag har det verkligen vart en perfekt ledig fredag :)) 

Tuwa har idag haft studiedag och det började vi med sovmorgon ända till 8.45, underbart! 
Blev sen frukost och lång som vanligt vid lediga dagar :)sen bjöd fm på lite städ (ovanligt, nopp) sedan satte vi på film (tingeling och piraterna) och spelade memo samtidigt och Tyra låg/satt/åla på golvet och vi hade det jätte mysigt! 
På eftermiddagen fick vi fin besök utav fina Emelie, blev kaffe och mycket snack :) väldigt mysigt ❤️Tack snälla gumman för titten :)

Efter det gasade vi ner mot maxi för att möta mogge och inhandla lite kött o gotte:) 

Nu ikväll har vi bara myst lagat mat ihop, musik på lite vin/öl och glada barn :) 


Nu sover Tyra, Tuwa, mogge o jag myser i soffan framför idol:) en helt perfekt fredag:) mysigt! 


Återgå till fredagsmyset, imorgon jobb tajm igen ;) 

Ha en bra fredagskväll 



Kommentarer
Postat av: Sofie

Fin du är på denna bild! Kram

2014-11-15 @ 12:02:41
URL: http://sofnys.blogg.se
Postat av: Sofie

Fin du är på denna bild! Kram

Svar: Tack snälla:) syns så väl bara att jag skelar :/ kram
Sofia

2014-11-15 @ 12:02:43
URL: http://sofnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0