Jobba gör mig glad

Tyra är sjuk som ni vet, men inatt har hon sovit hela natten:) skönt och det är bra för henne som verkligen behöver sova för att bli frisk! 
Kina kom imorse vid 06.30 för att ha Tyra idag då både jag & mogge var tvungna att jobba! 
Jag har vart hemma sedan i onsdags då jag själv låg däckad och jag kan meddela att jag flög upp ur sängen imorse få jag visste att jag skulle kunna få jobba:) 

Väcka Tuwis som skulle till skolan och fritids och sedan iväg! 

Att komma till jobbet är helt fantastiskt, att gå till ett jobb som man verkligen älskar och trivs med är en sådan lättnad, skön känsla, helt underbart! 
Som jag har längtat denna helg att få jobba! Och äntligen kom måndagen;) 
Ni som älskar ert jobb förstår mig va? 

I em så hoppa tyra, Tuwis och mogge ner i badkaret och plaska i ca 1h... Bara lite trångt men där satt dom och hade det mysigt alla tre <3

Båda kidsen sover just nu och även mogge ligger i sängen då han är däckad med migrän! 
Och jag sitter och myser i soffan framför dokumentären om Kung Zlatan!
Sveriges bästa fotbolls spelare genom tiderna! Grymt! 
Grym dokumentär ! Se den om ni inte såg den!!! 


Hoppas ni alla haft en bra måndag !? 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0