Ledig tisdag

Tyra är fortfarande dålig men ändå så sover hon så bra på nötterna! Vaknar inte överhuvudtaget, trots att hon är så pass snorig så det bubblar ur näsan, skönt för henne att verkligen få en oavbruten sömn, så viktigt! 

Imorse skulle mogge väcka Tuwis för att ta henne till fritids ist för att jag ska väcka Tyra och knalla iväg en timme senare men när jag vaknar så har inte mogge åkt med Tuwis. Utan hon ligger o sover och mogge är på jobbet!
Det är ju inte så att han är i närheten o jobbar utan i Norrköping. Så det va ju bara att väcka en sjukling med helt igen geggade ögon och gå i väg till skolan med Tuwis. Hur kan man glömma att lämna på fritids?? Fattar inget:( 
Tuwis blev lite besviken, hon hade hade sett fram emot att pappa skulle lämna (jag lämnar oftast) men icke:/ så blev en stressig morgon kan ja lova! Men Tuwis kom i tid till skolan och Tyris och jag passa på att handla lite på vägen hem så slipper vi det i em! 
Blev lite irriterad på Mogge då vi hade planerat det ihop o sedan blev det inte alls så utan han bara åkt:( 

Men men Tuwis är i skolan och Tyra sover just nu! 

 Efter frukost så städade vi lite, även bäddat rent i tjejernas sängar och även tvättat 3 maskiner! 
Ledig från jobbet men hur mycket "jobb" dom helst hemma. Bara va, vad är det? Finns det? 

Vi har även hunnit busa massa. Trots genom förkylning och geggiga ögon så är hon så så himla glad och så mycket energi! Lilla skruttan! 

Snart väcka sjuklingen för att hämta hem stora syster <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0