The Official Site of Pregnancy and Infant Loss Remembrance Day

Idag är en dag som vi verkligen ska tänka extra mycket på dom barn som inte finns med oss på denna jord!

Det är så tragiskt och hemskt :( Tyra hade kunnat vara en av dom änglarna om vi hade kommit in 30 min senare! 
Men någon ängel där uppe skyddade henne och det är vi evigt tacksamma för! 

Jag tänker väldigt ofta på våra närmaste bebis änglar Texas & Meja som inte blev så gamla<3 det gör så himla ont i hjärtat att veta att dom inte finns på denna jord :( varför ????? 

Så alla mina tänkar går till er idag, många ljus tänder vi för er och era fantastiska familjer <3 

Skänk en tanke ni me 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0