Action på hög nivå

Ja ni, herre min skapare vart tar dagar, rimmat, veckor vägen? Jag hinner inte med ! Usch otäckt att det verkligen går så fort :( 

Denna vecka har bara rusat förbi, tyckte nyss det va måndag :/ 

I går onsdag så var vi på ha Habliteringen första gången denna HT!
Mia (sjukgymnasten) klämde ocj kände och lekte och hon var mycket nöjd med Tyra och hennes otroligt fina utveckling!
Hon går nu mer lr mindre enbart med en hand som stöd :) mycket positivt! Hennes språk bara sprudlar ut och går frammåt som bara den :) duktig tjej ! Vi har även beställt en nya rullator en frammåt vänd hoppas den kan hjälpa Tyra ännu mer :)efter trippen på BUH så hade vi 1h att slå ihjäl så jag och Tyra åkte till maxi och tog en förmiddags fika:) jätte mysigt och kvalitets tid med yngst hjärtat ❤️

Imorgon ska det blir party fira en Donna som blir 30 år :) wihoo 

Ha en toppen  torsdag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0