AW

Igår blev det AW för två i gänget för vi andra har semester :)
Mina bruttor från jobbet var jag alltså ute med igår!

Blev Riva middag och några glas vin, mycket skratt och mycket prat som alltid ❤️ och hur trevligt som helst! 

Var hemma runt midnatt så sent blev det inte men trött i dag är jag :) 

På dagen igår var jag hos syrran och klippte av mig håret och färgade! Så nu är det kort och fräscht :) 
Efter det gick syrran o jag o luncha på grekiska restaurangen på trödgårdstorget och vi hann även me shopping :) 
Tack sis❤️

En riktgt bra dag ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0