Mys dag i stan

Idag blev det en tur till stan och umgås med fina Frida 💗
Då vår bil är inlämnad på verkstad så fick det bli buss :) första gången jag åker buss med Tyra ( Tyra åker buss varje vecka med sin resurs till Habliteringen ) men det gick bra hon blev bara lite rastlös sista 10 min på redan :) 
Vid busstationen stod Frida och väntade på oss och Tuwis sprang ut och kramade om henne! Denna fina och underbara människa hon är helt fantastisk ❤️
Det blev lite shopping på H&M jag hittade en del både till mig och till kidsen och allt va på REA så blev en bra slutsumma ;) efter det gick vi och åt på restaurangen på Gränden mycket gott och så hann vi snacka oxå :) 
Sedan fortsatte shoppingen Cubus , BR och Lindex innan vi blev fika sugna så satte oss på Waynes på Filbyter:) och sedan blev det hemgång! 
Kina kom snällt och hämtade oss så hon skulle vara barnvakt en stund medans jag och mogge skulle åka och inhandla trall och virke till vår blivande nya altan och trädäck som ska påbörjad i helgen :) längtar! 

Just nu sitter jag och mogge och hejar på Sverige på fotbollen! Kidsen sover så nu slappar vi ordentligt ;) 

Tack snälla underbara Frida för idag! Är så glad att min bror fann dig! Och att vi får ha dig i våra liv❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0