Semester

Nu har jag sex veckor semester framför mig:) dag 1 är idag underbart! Och idag åkte jag och gjorde naglar, äntligen få könna mig lite fin :) 

Semester kommer bestå utan renovering, Dalarna. Gbg och en del små resor 😍 längtar! 


Midsommar på fredag och den kommer som vanligt firas i Ekängen på dagen och på kvällen så konmer fina vänner hit på grill, lek, bus o mys .. Väldigt trevligt och efterlängtat ❤️ 

Hoppas allt är bra med er , tar ett tag mellan mina inlägg (förlåt) men hinner inte med riktigt allt ja skulle vilja :/ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0