Ramla av

Onsdag idag, onsdagar är tuffa speciellt för Tuwa❤️
Vi gick allihopa upp vid kl:05.45 imorse! Det är oftast mogge o jag som är tröttast ! Tyra vaknar alltid med ett leende på läpparna och tuwis får man väcka lugnt o pussa på henne så brukar det gå bra (hon har nämligen ärvs sin mors morgonhumör :/) 

Jobb tajm idag och skola o dagis för kidsen .. Onsdagar som sagt börjar då stressigt vid 15 då jag slutar åka snabbt till fritids för upphämtning av Tuwis för att sedan gasa mot valla och ridskolan!
Ridskolan idag gick bra, det var barbacka! Sist Tuwis Ted barbacka fick hon då ont i rumpan så lite tveksam va hon.. Men iaf första långsidan och vi ska trava och Tuwis flyger av hästen! Tuwis blev chockad och rädd och mamma som tur va med nere på spåret blev lite darrig (vi brukar nu få sitta på läktaren ) men upp på hästryggen snabbt igen ❤️🐎👍🏻 duktig tjej sedan så gick det galant resten av lektionen.. Duktig tjej❤️ 
Efter själva ridningen så är det teori i 30 min och vi får åka några få min tidigare men brukar gå kanon.., direkt efter ridningen så gasar vi mot malmslätt och handbolls träning..  Tuwis har gått 4 gånger hittills och hon är då duktig o utvecklats massa under dessa gånger ❤️

Nu ska jag sova

Puss på er 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0