Snabbt går de

Idag har vi som sagt firat eller firat och firat kan man inte säga att vi har gjort.. Men men Mogge fick ju en fin bukett av mig ett kärleksfyllt meddelande... :) Och ja fick en kyss och till svar Jag älskar dig me.. :) Ibland kan vi me... :) hiihhihih

Mamma och Leffan skulle ju komma på eftermiddagen innan dess så passade vi på att åka till NetoNet vi har ju inte vart där ännu, nu hade hysterin lagt sig iaf.. Skönt.. Vi hade inte vagnen me oss men det va inga problem med att Tuwis gick idag hon verkligen lyssnade på allt vi sa att hon inte skulle röra och att hon skulle komma.. Vi vart så stolta över henne så ja började nästan gråta.. Älskar denna lilla tjej så himla mycket,.. Vi köpte reflexer till barnvagnen, en ny termometer och batterier.. ahhaha Sådana saker man verkligen inte kan köpa nån annan stans.. hahahhaha men men.. Det fanns massa intressanta saker där, hittade en julklapp till Mogge, den va ganska dyr men det blir nog en sådan... Och det andra ja redan planerat.. :D Så han kommer bli en glad man på julafton hoppas ja iaf... Denna sak ja/vi hittade idag vet ja att han verkligen vill ha...hihihihi
Vi passade även på att åka upp till ÖB ja behövde köpa skurmedel och ett nytt blockljus till min golvlyckta... Sen vart det hemgång..

Mamma och leffan kom ja fick en blomma, en orkideé... Ja ni som känner mig vet att ja ÄLSKAR orkideér.. Ja o mange.. :D ja fick en cambria orkide en röd... Står så fint i vardagsrumms fönstret... Tusen tack.. Och tack för titten.. Synd att inte Petra följde me, ville se magen en sista gång innan han kommer ut.. Men men..

Imorrn åter till vardagen, skola för mig och ja hoppas verkligen att ja får reda på resultatet på provet sedan i onsdags, är skapligt nervös kan ja lova.. Ja är glad om ja bara får G me.. Bara ja slitter komplitera... Håll tummarna snälla... :S

Nä nu äar klockan 21.00 och en kalas bra film börjar nu med en riktigt snygging.. Shooter med Mark Wahlberg... Den måste ni se om ni inte har sett den...

Ha en bra söndags kväll...

Så här ser buketten ut som baby fick i morse och som min vän Jenny har gjort

 




En sådan orkideé fick ja.. Jätte fin..:)



Näää nu börjar filmen
pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0