Godmorgon

Klockan e 9.15, bebis e jätte pigg men inte vi..:( Tuwis mår bättre ögonen är så mycket bättre, mogge e väl oxå på bättrings vägen men nu när ja vakna då mår ja piss... :( inget skoj..har jätte ont i halsen, jätte snorig och lite ont i kroppen bara ja inte åker på nått skit för det har ja varken lust lr tid me... Peppar peppar..snart ska vi upp o göra lite frulle magen kurrar för fullt o lite kaffe sugen ..efter frkost blir det att bädda rent i tuwis säng sedan höra ordning oss för att åka o inhandla lite snask för kvällen och en blomma till mogges mormor & morfar som vi ska till kl; 16 i em på 70 o 72 års kalas...:) får se hur länge vi stannar ingen aav oss e ju riktigt 100 friska tyvärr men en liten stund stannar vi..ska ju ha min nya tunika som ja köpte igår ... :) nehe kanske hinner lägga ett inlägg till. Vi får se men å andra Sudan har ja ju mobilen så kan ju blogga när ha vill även när vi e där...och håll tummarna att magen håller i dag:) Ha en toppen lördag... Ps: smyckesparty nästa fredag kl:18.30 ni kommer väl ??? Pöss på er

Kommentarer
Postat av: Therese - mamma till Alfred och ängeln Lucas

Passar på att tipsa om en tävling inne hos mig där du kan vinna ett presentkort värt 400 kronor på namnsmycken =)

http://tostberg.blogg.se/2010/january/vinn-presentkort-pa-smycken.html#comment



Trevlig helg!

2010-01-23 @ 10:03:48
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0