Sooooool

Ja efter vi hämtade Tuwis på dagis så sprack ju himlen upp och dett ledde till en hel eftermiddag ute på gården och en lång promenad med några stopp vid olika lekparker...
Första dagen vi kunde ta av Tuwis jackan och första gången jag gick i kortärmat.. Helt underbart..

Vi åt mellis utomhus, mys.. Tycker vi iaf..

Nu har vi precis ätit middag och Tuwis har badat snart läggdax för den sessan... Sen mysfaktor framme, skulle vart igår oxå men det va nån som somnade.. Hmm undra vem.. inte ja.. hihih ;)

Imorrn skulle Mogge vart ledig men vart inringd nu nyss, så jobb för hans del mellan 7-16.. Tuwis ska va på dagis mellan 9.30-14.30... Så ja får några timmar för mig sj.. Nån som vill komma och hålla mig sällskap?? Tveka inte hör av er...

Nu ska ja kamma håret på sessan..

Ha en bra kväll..

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0