Julafton 2012

Vår afton gick så fort:)

Iår fira vi julafton med pappa, Gun, Robin och Emelie hemma hos oss. Första julen i vårt nya boende!
Och Tyras första jul, speciellt på alla vis :)

Pappa och dom kom vid 13 tiden och vi åt straxt efter det, roligt gott med jul mat:) men man orkar ju tyvärr inte så mycket:( Mogge va den enda som tog om ;) hihi
Efter set blev det kaffe till Kalle :) Tuwis var spänd och gick och vänta på både Kalle och tomten:)
Första året på länge jag såg hela Kalle, Sarah dawn finer va en bra kyrkvärd tycker ja, tycker ni?
Efter det så kom tomten, när det knacka på dörren så blev tuwa rädd och ja fick bära henne men i år vågade hon iaf gå fram till tomten och ta emot alla klappar :)
Det var ju en hel del klappar under granen kan ja lova så vi hade ett bra tag för oss att dela ut dom..
Alla klappar vi och barnen fick va underbara:) allt va jätte bra och i tackar ännu en gång:) perfekta julklappar:)
Tuwis fick sitt först tv-spel ett Nintendo DS inte illa och spel till, massa leksaker, kläder, filmer puzzel spel skridskor, skidor mm.
Tyra fick en gåstol, kläder, film, leksaker saker till nya rummet mm.
Jag fick parfym en Stelton VIT termos som jag blev så lycklig för och parfymen en gucci :) älskar den! Och så fick jag och Tyra elodies details filt:) hihi mojje fick CK parfym! Perfekta klappar som sagt:)

På kvällen blev det skink macka och kaffe mumma:)
Pappa och dom åkte hemmåt vid 22.30 tiden som sagt dagen bara rusade förbi:)
Vi hade en underbart mysigt och härlig julafton:) hoppas alla hade en lika bra afton som vi:)

Idag kom mamma och Petra på afton nr 2. Blev att äta lite rester, fika , dela ut klappar:)
Barnen fick kläder, leksaker scraapbooking saker, pärlor. Tack snälla!
Tyra fick sin förta docka me:)

Imorgon kommer svärmor och Emelie:)

Nehe ska kanske gå och lägga sig:)

Tack alla som har förgyllt vår jul och tacka ALLA för dom fina klapparna som både vi och barnen fått:)

Bilderna som kommer är tagna genom kameran pga att vi ej har dator så blev så här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0