6/11

Stort grattis till våran älskade Tyra som idag blir 4 veckor..
Tiden går alldeles för fort.. På fredag är hon 1 månad redan.. En helt underbar månad har det vart..

Natten har vart raka motsatsen mot gårdagen.. Tyra har vaknat var tredje timme och vart hungrig och sedan somnat om.. Så det har vart skönt!
Tuwis kom ner till oss vid 5 i morse mysigt men trångt.. Men allt går mysigt när hela familjen ligger i sängen:)

Idag är tuwis på dagis, och jag och Tyra ligger just nu i soffan och myser efter frukost.. Ska se om jag kan somna en stund..

Ha en tippen tisdag..

Kram på er alla

Ps: dåligt med kommentarer:( bättring va ?

En bild på min utsikt just nu, helt underbart :) älskade unge <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tyra är bara fööör sööt!! Kram

2012-11-06 @ 10:46:05
URL: http://sofnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0