Fredag..

Idag vaknade vi och gick upp mitt i natten som Tuwis sa imorse.. Hon tyckte det va för mörkt ute för att gå upp.,.
Hon skulle till dagis och jag och Tyra skulle upp till US och barnmottagningen för nya prover :( denna gång va jag själv:( usch första och sista gången!

Tyra vakna genom förkyld imorse ö, stakars liten! Helt täppt i näsan och lite hosta på det inte lätt att va bebis då...

Idag när vi skulle ta prover på Tyra så fick hon inte ligga på ett bord som förra gången utan hon skulle sitta i mitt knä, inte det lättaste kan ja lova.. Denna hon grät och skrek hon massor och mamma började gråta me:( usch tycker det är enormt jobbigt när dom sticker mina barn usch!
Men håll alla tummar att dessa prover är bra nu vill inte göra om det ...

Efter US åkte jag och tyris och köpte en amaryllis och en hyacint lite juligt! Sedan blev det ikano med mamma, Petra och Charlie. Innan ja skulle hämta Tuwis på dagis!
Efter dagis var tuwa ute i snön med grann tjejen och latja tills vi skulle åka och hämta Mogge!

Nu har vi precis ätit och ska snart slå oss ner i soffan med lite gotte:)

Hoppas ni alla haft en mysig fredag och en fortsatt sådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0