Måndagen i ord..

Vardag igen :( väldigt tråkigt ! Längtar så mycket redan till fredag då vi hämtar Mogge på jobbet kl:16 ! Och det e familje tid igen:)

Men innan dess så har iaf måndagen gått skönt!
Tyra och jag sov till 9.00 imorse.. Skönt tuwis kom ner till oss och la sig på mogges sida och somnade om vid 7.30-8.30..
Dagen har vart lugn, Tyra har inte vart på sitt bästa humör tyvärr :( så gått och försökt göra henne nöjd..
Vi bestämde oss för jag och tuwa att vi tar en billig lunch på Ikea idag.. 54:- för en bra lunch för oss båda det är bra:)
Efter det gick vi en sväng innan vi åkte hemmåt igen!

Imorrn tisdag och vi ska till BVC, spännande och se hur mycket lillsnutta har vuxit nu. Var två veckor sedan sist!!!

Nehe ska nqtta Tyra nu och sedan själv slå igen mina blå...

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0