Fredags mys..

Fredag skönt... Hade lite egen tid i dag Gun hämtade tuwis på dagis idag.. Så jag gick och strosa lite..
Inhandlade lite till mina tjejer..tuwis fick ett nytt nattlinne med prinsessor på ett som hon länge gått och tittat på, Lill snuttan fick en body och en kofta.. En kofta sin jag blev helt förälskad i..
Bodyn trodde jag Mogge skulle spy på när jag kom hem med den men inte.. Han gillade den :)

Jag hämtade Mogge på jobbet och vi åkte hemmåt och började laga mat..
Tuwis och Gun kom hemmåt vid 18.00 tiden då va maten nästan klar.. Det bjöds på hasselbacks potatis, fläskfilé, kantarell sås och sedan kladdkaka till efterrätt:) det var riktigt gott:)

Idag invigde vi även matsalsbordet/rummet för bjudning och tände den nya kandelabern och den är så fiiiiin...

Nu sitter vi i soffan och kollar på X-factor och äter lite snask :)

Ingen bebis ännu :( men snart hoppas vi :)

Ha en toppen fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0