Hår fix

Imorse ringde klockan 07.00 lät tuwis lugga kvar och sova 30 min medans jag gick upp och gjorde i ordning mig, samt gjorde frulle., blev en mys frulle med tända ljus:)
Väckte en glad prinsessa som njöt av ljus på frukost bordet!

Lämnade tuwis straxt innan 8,30 på dagis, dom stod och väntade på henne då dom skulle knalla bort till teatern..

Jag åkte vidare till staden för att va på syrrans jobb för lite hårmodell...
Och jag är såå himla nöjd...
Blev mörkbrun bas med koppar och röda partier... Så himla läckert och snygg! Passar så himla bra till hösten!! Tack SIS!

Efter det åkte jag en sväng till mamma och tog en kaffe innan ja skulle hämta sessan på dagis..

Nu är vi hemma och ligger i soffan och ser på djungelboken, jag har lite små känningar, ont!
Kan ju alltid hoppas på att det leder till nått!

Träffade även idag en 2 veckor bebis, så himla liten och underbart söt!
Längtar ju bara mer och samtidigt knappt tro att det e sant att vi ska få en liten bebis:) underbart!

Nehe behöver vila lite, pannkakor ska göras när Mogge kommer hem:)



Kommentarer
Postat av: Annie

Ser superfint ut!! Skönt nu innan bebis att bli snygg i håret=)

2012-10-04 @ 18:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0