Lördag

Härliga härliga lördag :) underbar dag!tyra va dock mindre rolig inatt, hon vakna vid 05 och ville inte somna om, skit unge;) kl 07 somnade hon o sedan vaknade vi kl 10 :) gött! Upp och käka frulle sedan gick vi ut:)
Mötte upp Fia med kids och även Linn var där, trevligt! Tuwis flög upp o ner för backen och Tyra fick testa på pulka åkning för första gången och hon gillade det skarpt! Både Fia o Mogge åkte me henne ber för backen och hon skratta :) älskade unge! Men frisk luft o latja gör en trött så hon somna i vagnen medans vi latja vidare och sedan vi vi ett barn till med oss hem! Ellioth följe me och dom var ute en stund till medans vi gick in och Mogge påbörjade projekt att äntligen få upp överskåpen i köket så nu är dom uppe och ett vinställ ska bara plats byggas :) tummen upp :)

Annars är det en mys lördag vi har ätit tacos, Tuwis o ellioth har badat, busat kollar nu på film o äter lite godis:) Tyra sover och jag o Mogge sitter i soffan druckit glögg och ser på så mycket bättre . Kan inte ha det bättre en helt underbar lördag!

Imorgon ska jag besöka billa gård, längtar :)

Hoppas ni alla haft en lika mysig o perfekt lördag som vi:)

https://cdn2.cdnme.se/335596/6-3/pic_52a37d529606ee6b70cb081a.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/335596/6-3/pic_52a37d529606ee6b70cb081b.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0