Tisdag

Nu va det dax för mig att bli sjuk, bara small till igår kväll! Feber och genom förkyld :( usch! Mår inte så jätte bra :(

Idag va det BVC besök
Tyra i siffror ;)

Vikt: 10240g
Längd:79cm
Huvud:43,8 cm

Huvudet står stilla har inte växt något den senaste månaden något som oroar mig :( nytt möte på BVC om en månad hoppas på plus då på alla tre!

Imorgon förskola med Tuwis, något som hon längtar efter kan ja lova!
Idag gick hon inte så personalen ringde igår em och fråga om det gick att ha Tuwis hemma då dom inte får tag på några vikarier, ledsen Tuwis igår kväll men vi har gjort denna dag bra iaf. Bakat har vi gjort och Tuwis har vart ute o latjat :)

Nu sover kidsen och vi slappar i soffan jag väntar dock på att kunna ta panodil igen så jag kan känna mig lite levande :(

Hoppas ni mår bättre än mig :/





Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Tack för en bra blogg! Katastrof tycker jag att förskolepersonalen ringer och ber ert barn att vara hemma för att de inte får tag i vikarier! Det är förskolechefens ansvar att se till att det finns fungerande vikarielista- inte ert ansvar att ha barnen hemma vid personalbrist! Tuwa har rätt till en utvecklande förskoleverksamhet, tänk om skolan skulle ringa och be elever vara hemma...

Svar: Hej tack själv:) precis vad ja tänkte men vad kan ja göra ? När frågan om i måndags em så blev jag helt stäld :/
Sofia

2014-02-12 @ 20:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0