Ledig tisdag

Idag har jag vart ledig men ledig att vara hemma och ta hand om min sjuke man.. Feber och genom förkyld är han... Febern var näst in till borta på fm men åter nu igen :( nu är han som ett kolli som ligger... Stackare <3 han låste bli frisk tills lördag så vi ska på bröllop :) 

Annars idag så har vi inte gjort mycket bara vart hemma och myst, busat och lekt! Tyra blir allt mer stadigare och det är så kul att se, det går så fort nu :( vår duktiga krigare <3 

Tuwis har idag vart i skolan som alla andra dagar och idag hade hon fått vart frukt vakt :) (dela ut alla barnens fruktlådor ) stor sak för Tuwis <3 

Nu håller vi på att förbereda inför Tuwis utflykt imorgon med skolan, skogen och matsäck är det spm gäller .,, 
Sedan sängen för henne, Tyra sover sedan 1h tillbaka och sjuklingen o jag ska se på idol ;) 

Hoppas ni alls haft en bra tisdag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0