Jul myspys

Idag tredje advent och allt så har det hänt massor skojigt..Min lille bror fyller 20 blir stooor kille så vi va hos pappa och fikade lite sen åkte vi och köpte julgrans saker  och sen hem och satte upp julgranen och drack glögg, måste ju dricka saftglögg men lika gott är det... :) Julgranen vart jätte fin mys faktor är på topp här hemma nu... Sen så satte vi oss och gjorde ett pepparkaks hus..Mycket pill med det kan ja lova.. men mysigt på samma gång..Mogge pynta en sida av pepparkakshuset och jag en.. Ni får va ärliga och säga vad ni tyker.. *LER*

Min sida:
image29


Mogges sida:
image30



Men mogge är sååå stolt.. hahahaha

Julgranen är oxå fin tycker Shiva me som leker med kulorna och hoppar efter glittret men det är bara charmigt...

image31


Imorrn bir det mer jul pyssel ska baka pepparkakor..Älskar verkligen doften av nybakade pepparkakor.. mmm det är jul om nått...

Pöss på er ha en trevlig tredje advent

Kommentarer
Postat av: Pernilla

åh vad fint!! Ser jättemysigt ut. Tycker din sida var finast :)

2007-12-17 @ 12:59:23
URL: http://pernillaolsson.blogg.se
Postat av: Jossan

Hej... vilket fint hus ni har gjort! Mogge överraskar verkligen! Har han lagt golv på insidan?? :P
Hörde att du klippt av dig håret! Lägg ut en bild! Vill se hur fint det är ju :) Jag m har klippt mig lite men inte lika mkt som du... tror ja inte iaf *s*... Hoppas du mår lite bättre nu. Kram Jossan

2007-12-20 @ 10:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0