V.19

Ja tiden går såå fort hinner inte tänka knappt.. Har tyvärr inte skrivit nått ang v. 18 har flyttat och renoverat nya lyan och det vart sååå fint..*ler* Är nöjda hoppad även den lille kommer att bli det med sitt rum som nu är data rum så länge..hihi helt lime grönt är det blir ett riktigt bebeis rum sedan..!!

Ja h*n har börjat leva livet i magen kan ja lova.. sparkar och snurrar runt hela tiden specielt när jag vill ta det lugnt och slappna av typ kolla på tv då ska h*n sätta fart eller på nätterna men det gör inget det är såå mysigt..
Har oxå fått foglossning säger läkarna inget skoj kan knappt komma upp ur sängen ibland eller gå på toaletten är inte lätt tur att man har en karl som förtår och hjälper till så gott han kan..Men ska imorgon Tordags till Kvinnohälsan på undersökning och massa kontroller vet inte riktigt vad det är..

Vägde mig idag me på samma våg som jag har vägt mig på hela tiden och vart snopen själv jag har bara gått upp 2 kg sedan jag vart gravid har är nu i v.19.. . . .Hoppas det inte är nått som är fel bara..

Ska lägga upp lite bilder när jag har hunnit ta kort och så..

Pössar

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Lycka till med magen och allt:)

2007-10-10 @ 19:59:16
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se
Postat av: Gina

Jag gick inte heller upp mycket i vikt, men med min lillkille är det inget fel :-) Så oroa dig inte!!

2007-10-16 @ 09:15:32
URL: http://ginaomartin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0