V.21

Onsdag den 24/10 och jag har gått in i vecka 21 helt otroligt..Känns skönt..*ler*

I måndags den 22/10 kända jag dom första tydliga sparkarna både utanpå och inuti...hihihi Första sparken va lite obehaglig, den kändes konstigt kan inte beskriva hur det kändes...Typ som om att magen vänder sig ut och in..Mogge kände tydliga sparkar oxå..hihihi

Så nu när jag börjar bli van vid att h*n sparkar rätt så ordentligt så blir jag såå glad kan inte beskriva lyckan..

Inatt alltså natten mellan Tisdag och Onsdag så när vi gick och la oss så la sig Shiva ( katten) på min mage det sker ine så ofta men nu gjorde hon det, hon låg ett tag och myste med sin matte och spann.. Helt plötsligt så känner jag att det börjar sparka och Shiva slutar spinna och sätter sig upp och bara kollar på magen typ och undrar väl vad det va som kändes..Så idag när hon har kommit och lagt sig hos mig så lägger hon sig på benen..*ler* va så mysigt..

image6

Kommentarer
Postat av: Anette

Va mysigt Fia!
Härlig mage du har...=)
Självklart ska vi ta en fika! Vi håller på att flytta nu, å ha lite att göra ett tag...
Men efter det så, absolut!
Massa kramar
Anette

2007-10-26 @ 17:15:33
URL: http://www.cruelcoons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0