BVC

Ja va igår på BVC med Tuwis.. vi visste att hon har gått upp i vikt och så men inte så här mycket för en vecka sedan när vi va där så vägde hon 4610 gram och igår en vecka senare så väger hon 4970 gram.. herregud är det grädde i mina tuttar va det första ja tänkte.. *asg* och så har hon vuxit massor på längden förra veckan va hon 54 cm lång och igår då en vecka senare så är hon 56 cm lång... En stor bebis nu.. hihihi..

Dom gjorde även ett test för hennes blick om hon fäste den och det gör hon så det va va inte oroliga för..
BVC tanten sa att man kan tro att hon är äldre än vad hon är för att hon redan skrattar högt, pratar "jollrar" massor,sätter sif nästan upp med hjälp att hålla i fingrarna.. och hon är bara 5 veckor... Duktig flicka vi har fått.. *ler* Man blir lite stålt när man får höra sådana saker.. hihihih

Nää nu ska ja klä på lilla snurpan och sedan ska vi gå ut i det fina vädret en sväng..

Trevlig helg till er alla
image70 
Vilken min hon gör.. hihi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fin! Grattis Ha en underbar fredag! kolla gärna in min blogg.

2008-04-25 @ 12:20:17
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: jojsan

GuD SÅ SÖT HON ÄR=)
GRATTIS.
KRAMAR

2008-04-26 @ 12:43:27
URL: http://gosjojos.blogg.se
Postat av: Jessica

så söt hon är!

2008-04-28 @ 11:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0