Grattis Tuwis

Ja idag en strålande vår dag och Tuwis är en månad idag...
Herregud vad tiden går, tycker inte att det va länge sedan jag låg uppe på förlossningen och kryssta ut världens finste och underbaraste flickan..

Älskar henne så enormt mycket, går inte beskriva hur starka känslor jag har henne..Kan inte tänka mig en ända dag utan henne.. usch vad jobbigt..Kan inte tänka mig ett liv utan henne!!!

Hon börjar nog bli trött och höra hur mycket jag älskar henne, för jag säger visst det ett antal gånger per dag!!!

Fick igår den 19/4 det första riktiga skrattet, va härligt...Det händer verkligen saker här varje dag..

 GRATTIS MIN ÄLSKADE DOTTER PÅ DIN FÖRSTA MÅNADS DAG!!!!

image67

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej snuppa! Gratulerar till Tuwa! Hon är verkligen söt. Hoppas allt är bra me familjen. Det verkar som om du trivs i mammarollen, kan tänka mig att på passar i den me :) Får försöka komma hem snart så jag får se det lilla underverket o även dig så klart. Ta hand om er. Kramar

2008-04-21 @ 17:47:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Angelica

Hej snuppa! Gratulerar till Tuwa! Hon är verkligen söt. Hoppas allt är bra me familjen. Det verkar som om du trivs i mammarollen, kan tänka mig att på passar i den me :) Får försöka komma hem snart så jag får se det lilla underverket o även dig så klart. Ta hand om er. Kramar

2008-04-21 @ 17:47:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0