En lite rolig sak bara....

Lånat en liten grej från min moster Lina. Man ska svara på frågorna med bara ett ord. Inte det lättaste alla gånger...

1. Var är din mobiltelefon? Bänken
2. Var är din (o-)äkta hälft? Soffan
3. Ditt hår? Uppsatt
4. Din mamma? Hemma
5. Din pappa? Hemma

6. Det bästa du vet? Kärlek
7. Din dröm inatt? Ingen
8. Din dröm/ditt mål? Lycka
9. Rummet du är i? Vitt
10. Din hobby? Inredning

11. Din skräck? Mörker
12. Var vill du vara om 6 år? Hemma
13. Var var du igår kväll? Sängen
14. Vad du inte är? Pigg
15. En sak du önskar dig? Pengar

16. Var du växte upp? Tallboda
17. Det sista du gjorde? Fika
18. Dina kläder? Mjukis
19. Din TV? Tjock
20. Ditt/dina husdjur? Katter

21. Din dator? Lagom
22. Ditt humör? OK
23. Saknar någon? Simba
24. Din bil? Volvo
25. Något du inte har på dig? BH

26. Favoritaffär? IKEA
27. Din sommar? Mys
28. Älskar någon? Flera
29. Favoritfärg? Turkos
30. När skrattade du senast? Nyss
31. När grät du senast? hmmm?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0