Tänder på G

Ja vi har ju länge trott att det vart tänder på G men icke, det har inte visats nått men nu i veckan när ja satt och matade Tuwa vid öuch så såg ja nått,,, Ja öppnade hennes mun och tittade och där inne på underkäken så ser jag vita prickar 4 st tror jag det är,, Det är början till tänder inte lustigt då att hon har vart lite grinig , dålig i magen och inte vill sova på nätterna.. Då fick vi en bra förklaring till det.. *Ler*
Känns lite tidigt ännu att min lilla bebis ska få tänder, nu märker man verkligen hur snabbt tiden har sprungit iväg för en.. Och så blir man så arg på sog själv att man inte har njutit av denna underbar bebis tid.. Men ska komma ihåg det till nästa,, hahahaha trodde ja va..,,, När jag har två bebisar att ta hand om, vart ska tiden finnas då?? *ler*
Men alla som ska ha bebis lyd detta NJUT av den första tiden den går SÅÅÅÅÅÅ fort!!!! Och jag vet att alla säger det men gör verkligen det!!!

Ja fredag, åå va skönt Mamma va här i kväll och firade Mogge lite han fick en jätte fin blomma som hon gjort själv på jobbetm Det va jätte fin,, Han tackar så enormt mycket!!
Och Tuwa fick massa saker hon me, en jätte söt docka som håller i en nalla, en pyjamas och en body, jätte fina och så fick vi lite mat till Tuwis me.. Tack så enormt mycket Mamma, Tuwa vart jätte glad att du va här först och främst men oxå för dockan och kläderna och maten för hon är ju glad i mat om man säger så.. hihihhiih Ett stort TACK en än gång!!!

Imorrn så kommer familj och släkt och firar Mogge ahns familj på fm coh min familj på em orkar faaan inte ha alla på en och samma gång blir ju massa folk!!! OCh så ska RObin sova här i natt me,det va länge sedan han va här. När han väl är det så släpper inte Tuwa honom med blicken.. hihihi såå söt!!!

Nää nu ska ja krypa ner i soffan och mysa lite med min karl.. Så ha en fortsatt trevlig fredags kväll..

Pöss på er








Kommentarer
Postat av: mamma

Det va såå lite såå,, skoj å ge lite till mitt barnbarn även fast det inte är så mycket så gör jag mitt bästa för att i alla fall finnas där för henne och er naturligtvis.. älskar er kram mormor

2008-08-23 @ 12:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0