Förstår inte!! ?

varför skrev ja i förra inlägget, fått kommentarer om vad det är som hänt, men det är inget, Jag behöver bara ransaka mig själv imellan åt..Förstår bara inte mig själv ibland, mina känslor och tankar!!

Imellan åt så känns allt bara sååå enormt jobbigt, ni kanske förstår..!! ?? Det är mycket tankar som for runt i huvudet. Vill kunna sluta tänka  på allt..!!! Känna allt!!! Det gör ont!!

Ja ja Slut pratat om det, jobbigt !!!!


Va på smyckes party i Tisdags hos min faste, jätt skoj, Tuwis va me och hon hoppa från famn till famn och va sååå nöjd..Och min lilla kusin Philip som är 4 år va hemma och så fort Tuwis såg honom så lös hon upp som en sol, hon ÄLSKAR verkligen barn.. Såå fort hon ser barn så blir hon överlycklig.. det änns såå skönt!!!

Nää Ikväll blir det nog Tomte natt mysigt!!! Längtar verkligen till Julafton nu. kommer bli såå skoj.. *ler*

Nu lunch sedan promend i snön och sedan gymmet!!! Ska bli skönt och träna lite komma på andra tankar!!

Pössar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ni har kommit till Sofias blogg;
jag är mamma till två underbara tjejer, och fru till Mogge!

Här kan ni följa mig och min familj och vår vardag läsa och följa våran kamp och vår dotter Tyra som vi höll på att förlora den 1/1-2013 pga felbehandling och ett oupptäckt hjärtfel!
Hon hamnade i ECMO och låg sedan 5 veckor på BIVA i Lund där vi även fick det tragiska beskedet att hon fått hjärnskador samt att hennes syncetra är helt förstört!

Finns även på Facebook: Hjärtebarn

RSS 2.0